HOTEL BOUDA MALÁ ÚPA

Trasa z Horní Malé Úpy

vystup na snezku scaled

Nejlehčí cesta na Sněžku vede přímo z Wellness Resortu Bouda Malá Úpa.  Trasa je dlouhá 6,7 km, ale převýšení je pouhých 611 m n. m.  🙂

Vydáte se po žluté trase směrem k turistické chatě Jelenka.

Z našeho resortu budete pokračovat 100 m nahoru po silnici, přejdete silnici k Infocentru a uvidíte pension Jeřabinka a pension Pomezní Bouda. Mezi nimi vede cesta, po které se vydáte. Následně přejdete opatrně napříč sjezdovkou a po 200 m dorazíte k rozcestníku Nad Pomezními Boudami (1070 m n. m.), který se tyčí na kraji lesa.

Od chaty budete pokračovat dále cestou česko-polského přátelství po modré a červené trase. Cesta je příjemná, vede lesem, mýtinami a stoupání není tak prudké. Zhruba po 3,5 km dojdete k turistické chatě Jelení Bouda (1250 m n. m.). Zde je možné se občerstvit.

Dále pokračujete 4 km po červené trase až na vrchol Sněžky. Cesta od Jelení Boudy je už trochu náročnější. Navíc se připravte, že na mýtině s nízkými dřevinami už poměrně hodně fouká.

Cestu zpět půjdete opět k chatě Jelenka a odtud můžete jít buď stejnou trasou nebo se vydat po červené a modré trase směrem na Soví sedlo, ze kterého půjdete po červené trase až zase přijdete domů do Wellness Resortu Bouda Malá Úpa.

Celkově je trasa dlouhá 13,6 km.